هتل های 3 ستاره مشهد
نوشته شده توسط : niknam

هتل خیام مشهد

هتل خیام مشهد از هتل های ۳ ستاره مشهد پذیرای مهمانان تور مشهد خود می باشد .همچنین هتل خیام مشهد در موقعیت مناسبی قرار داشته و فقط به اندازه ۱۰ دقیقه پیاده روی با حرم مطهر علی بن موسی الرضا (ع) فاصله دارد و در فاصله ۲۵ دقیقه ای از فرودگاه مشهد و ۱۵ دقیقه ای از راه آهن واقع شده است .البته هتل خیام مشهد یک هتل قدیمی است که به تازگی بازسازی شده و از كيفيت مطلوبي برای مسافرانتور مشهد برخوردار مي باشد . 

امکانات هتل خیام مشهد:

هتل خیام مشهد با داشتن کادری مجرب آماده خدمت رسانی به مهمانان و زائرین محترم بارگاه ملکوتی علی بن موسی الرضا (ع) می باشد.هتل خیام مشهد دارای امكاناتی از قبیل  یخچال ، تلویزیون ، سوئیت ، رستوران ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، پارکینگ اختصاصی ، نمازخانه ، لابی ، ماهواره ، آسانسور صندوق امانات اختصاصی ، کافی نت ، اينترنت در لابي ، خدمات خانه داری و كافی شاپ … می باشد که با اقامت مسافران تور مشهد  در این هتل سفری آرام را تجربه خواهند کرد .گشت درون و برون شهری و تاکسی سرویس نیز از دیگر خدمات و امکانات هتل خیام مشهد می باشد .

 

 


هتل منجی مشهد

هتل 3 ستاره منجی مشهد در فروردین ماه ۱۳۹۳ شروع به فعالیت نموده است و با گرید سه ستاره در ۸ طبقه و زیر بنای ۳۴۰۰ متر مربع در ضلع جنوبی بازار نبش شیخ طوسی و در جوار بارگاه رضوی واقع شده است. فاصله هتل تا حرم امام رضا، ۵ دقیقه می باشد.هتل منجی دارای ۴۲ اتاق ۱ تخته ،۲ تخته و استاندارد می باشد.مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

امکانات هتل منجی مشهد:

از امکانات این هتل ۳ ستاره می توان به آسانسور ، چایخانه سنتی ، کافی شاپ ، صندوق امانات ، نمازخانه ، سالن کنفرانس ، سالن اجتماعات ، تاکسی سرويس،  استخر ، سونا و جکوزی و بسیاری خدمات دیگر اشاره کرد.اتاق های هتل منجی به سبکی زیبا و با چیدمان عالی مبلمان ،تزئین و مجهز شده است. در تمامی اتاق ها اینترنت رایگان وجود دارد. رستوران هتل منجی با سرو انواع خوراک های محلی ، صرف صبحانه به صورت بوفه از مهمانان تور مشهد پذیرایی می کنند.

هتل منجی دارای سالن ملاقات می باشد که بصورت اختصاصی و منحصر به فرد برای سمینارها و سازمان ها طراحی شده است و با محیطی مدرن و بسیار گسترده پذیرای جشن های عروسی  نیز می باشد. این سالن ها به طور کامل برای افراد حرفه ای که برای جلسات ، گردهمایی های کسب و کار خود برنامه ریزی کرده اند آماده ی ارائه خدمات می باشد ، همچنین مهمان های عزیز تور مشهد که قصد برگزاری جشن عروسی و مهمانی های خاص را دارند می توانند از امکانات بی نظیر هتل منجی استفاده کنند.

 

جهت رزرو و خرید تور مشهد با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور ترکیه اردیبهشت 95

 تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور مشهد اردیبهشت 95





:: موضوعات مرتبط: تورمشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره مشهد , لوکس ترین هتل های 3 ستاره مشهد , مجلل ترین هتل های 3 ستاره مشهد ,بهترین هتل های 3 ستاره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: